niedziela, 22 września 2013

Spaghetti ze szpinakiem i kurczakiem

Aż trudno w  to uwierzyć, ale ja- największa fanka szpinaku przez ostatnie 3 miesiące miałam tylko jedną okazję, aby go zjeść. Wszystko to dlatego, że ktoś mądry zmienił menu w hotelu, w którym pracowałam i z karty zniknął mój ulubiony makaron ze szpinakiem i gorgonzolą. Ale cóż jakoś sobie poradziłam. Zaległości szybko nadrobiłam i  jedną z pierwszych potraw, które przygotowałam  po przyjeździe było spaghetti ze szpinakiem i kurczakiem.

Składniki:
- garść makaronu spaghetti
- 1 filet z kurczaka
- 200 g mrożonego szpinaku
- 2 ząbki czosnku
- 3 łyżki oliwy
- sól
- pieprz
- gałka muszkatołowa
- przyprawa do kurczaka
- garść tartego sera żółtego

Przygotowanie:
Fileta  pokroić w grubą kostkę, posypać przyprawą do kurczaka i odstawić na ok. godzinę do lodówki. Makaron ugotować al'dente w osolonej wodzie. Oliwę rozgrzać na patelni, dodać kurczaka i smażyć do momentu, aż się lekko zarumieni. Następnie dodać rozmrożony szpinak i dusić przez ok 7 min. Całość doprawić rozgniecionym czosnkiem, gałką muszkatołową, solą i pieprzem. Podawać z makaronem spaghetti i tartym serem żółtym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz