piątek, 11 stycznia 2013

Tagliatelle w sosie miodowo-czosnkowym z parówką

Eksperymenty eksperymentami i tak o to sobie ostatnio wymyśliłam coś takiego, a mianowicie makaron w sosie miodowo- czosnkowym z parówką. Jak już w ostatnim poście pisałam kręcić mnie zaczęły wszelkiego rodzaju słodkie sosy, a szczególnie te z wykorzystaniem miodu. Może nie dla wszystkich to połączenie, na dodatek z parówką, jest idealne ale mi strasznie ale to strasznie to danie smakowało.

Składniki:
- garść (to była duża garść, gdyż głodna bardzo byłam) makaronu tagliatelle
- 3 parówki
- 2 łyżki miodu
- 50 ml octu balsamicznego
- 2 ząbki czosnku
- sól
- pieprz
- 2 łyżki oleju lub oliwy

Przygotowanie:
Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie. Parówki kroimy w półtalarki i smażymy na złoty kolor. Miód, ocet balsamiczny, rozgnieciony czosnek, sól i pieprz łączymy ze sobą tworząc gładką masę, a następnie dodajemy do parówek. Gdy mieszanka zacznie przybierać konsystencję sosu dodajemy makaron i całość smażymy jeszcze ok 2 min.


1 komentarz: