wtorek, 12 marca 2013

Tortille naleśnikowe

Jakoś tak ostatnio chodziło za mną coś kolorowego. Chciałam zjeść coś, co będzie przypominało mi swoim smakiem wiosnę, której wciąż nie mogę się doczekać. I tak oto przygotowałam tortille naleśnikowe. 

Składniki:
- kilka placków naleśnikowych (przepis na ciasto w zakładce naleśniki)
- kilka liści salaty lub 1/2 paczki gotowej mieszanki salat
- 2 pomidory
- 1 ogórek
- 1 filet z kurczaka
- 3 łyzki serka typu almette (taki, który będzie sie dobrze rozsmarowywał)
- 1 jajko
- bułka tarta do panierownia
- sól
- pieprz
- czosnek granulowany
- olej do smażenia
- ketchup lub inny sos wedle uznania

Przygotowanie:
Filet z kurczaka rozbijamy tłuczkiem, przyprawiamy solą, pieprzem i czosnkiem, a następnie obtaczamy w jajku i bułce i smażymy na rozgrzanym oleju. Usmażony filet kroimy w długie paski. Placki naleśnikowe smarujemy cienko serkiem, układamy na nich liście sałaty. Na środku kładziemy pasek panierowanego fileta, pokrojony w paski ogórek i pomidor. Placki zawijamy ciasno tworząc rulon. Kroimy na pół i podajemy z ketchupam lub dowolnym sosem. Smacznego :)


5 komentarzy:

  1. świetny przepis, wart wypróbowania, bo zdjęcia są bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj z tortilli zrobiłam lazanie :) Uniwersalne te placki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam kiedyś, więc chyba wypróbuję :)

      Usuń
  3. Tylko brać i jeść:)

    OdpowiedzUsuń