sobota, 30 marca 2013

Ryba ze szpinakiem

Ryba ze szpinakiem to połączenie za którym bardzo przepadam. Ja chyba zresztą przepadam za połączeniem szpinaku z czymkolwiek, bo ja po prostu kocham szpinak :)))))

Składniki:
- 1 filet z dowolnej ryby (ja użyłam grenadiera)
 - 5 kostek (tzw. brykietu) mrożonego szpinaku w liściach
- 2 ząbki czosnku
- pieprz cytrynowy lub pieprz i cytryna
- sól
- pół łyżeczki posiekanego  koperku
- pół łyżeczki suszonej natki pietruszki
- 2 łyżki oliwy. 

Przygotowanie:
Szpinak rozmrażamy. W tym czasie nacieramy rybę 1 ząbkiem rozgniecionego czosnku wymieszanego z oliwą, koperkiem, pietruszką, pieprzem cytrynowym i solą i odstawiamy do lodówki na przynajmniej godzinę. Rozmrożony szpinak podsmażamy na oliwie przyprawiając rozgniecionym ząbkiem czosnku, solą i pieprzem. Filet z ryby kroimy na 2 części. Jedną część układamy na blaszce, na wierzch kładziemy szpinak i przygrywamy drugą częścią ryby. Pieczemy w temp. 180 stopni przez ok 15 min (kontrolować w międzyczasie zarumienienie ryby). Podajemy z tym, co kto lubi. Ja swoją porcję spożyłam z kaszą kuskus. Smacznego :)

1 komentarz: